wtorek, 21 lutego 2012

My best gift ever!

Dzisiejszy dzień był bardzo ciepły. W końcu mogłam ubrać się nieco luźniej i zrezygnować z rękawiczek. Od mojego ostatniego posta minęło sporo czasu i kilka ważnych uroczystości. Pierwsza z nich to walentynki, które bardzo miło spędziłam z moim chłopakiem, drugie to moje 23 urodziny, które spędziłam raczej w gronie rodziny. Dostałam kilka bardzo miłych prezentów, ale najlepszym była propozycja pracy jako stylistka w jednej z wrocławskich agencji modelek. Kilka razy pracowałam jako modelka, ale praca stylistki podoba mi się o wiele bardziej. W sesjach zdjęciowych, będę miała możliwość ubierana modelek w moje projekty więc będzie to dla mnie świetna promocja. Pierwsze 5 spośród 12 sztuk, które zaprojektowałam będą gotowe w przyszłym tygodniu więc z pewnością podzielę się z wami tym co już mam. Mam nadzieję, że wam się spodobają. W maju idę na ślub i mam zamiar ubrać się w sukienkę i torebkę mojego projektu, z których jestem najbardziej dumna. Wtorek jest moim dniem wolnym więc dziś kupiłam tkaniny na resztę kolekcji, byłam na przymiarce u krawcowych oraz dogadywałam szczegóły mojej pracy. Mam nadzieje, że wszystko pójdzie po mojej myśli i pokochacie zarówno moje stylizację jak i moją pierwszą kolekcję. Poniżej kilka zdjęć mojego dzisiejszego stroju.

Translation:
Today it was very warm. Finally I could wear thinner clothes and leave my gloves at home. Since my last post passed a lot of time and few important celebrations. First celebration was Valentine's Day which I spent with my boyfriend of course, and second was my 23th birthday. I spent this day with my family. I was given several nice gifts, but the best gift was work offer as stylist in model agency. I worked as a model few times but working as a stylist was always my dream. In my work I will use my clothes so it will be the great opportunity to show my new collection. First 5 from 12 clothes will be ready in the next week so I will show you it. I hope that you will like it. In May I'm going to the wedding and I'm going to wear dress and clutch from my collection which I'm proud of the most. Tuesday was my free day so I went to buy new textiles, I went for my new clothes fitting and I talked with my new boss about my work. I hope that everything will go as planned and you will love my work and my collection. Here are some photos of my today`s outfit.








Parka, bag Mango
Dress, boots Zara
leggins Gatta

1 komentarz: