niedziela, 8 lipca 2012

Sunset

Tak jak obiecałam dziś zdjęcia zestawu. Przepraszam za opóźnienie, ale mam problem z internetem. Raz jest a raz go nie ma. W każdym razie w końcu mi się udało. Wczoraj spędziłam bardzo miły wieczór. Gdy w końcu zrobiło się chłodno, poszłam do restauracji na plaży i przy drinku rozkoszowałam się widokami na wzgórza i zachódem słońca. Potem zamówiłam pyszną pizzę. Wieczory są tu bardzo przyjemne. Niestety w środę już wracam do domu, do obowiązków. Czas na wakacjach płynie mi bardzo szybko. Jutro post ze zdjęciami krajobrazów. Moje espresso stygnie! Buźka!




all H&M

4 komentarze:

  1. Wyglądasz.......... uroczo:))) I piękne zdjęcia jak zwykle:))) Ahhhhhhhh.... jak ja Ci zazdroszczę tych wieczorów..... pizzy i espresso :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes beznadziejna...
    twoj gust jest straszny ! a napewno nie jest wart pokazywania sie w internecie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak czytam takie komentarze jak powyższy, jakiegoś sfrustrowanego człowieka, który wylewa jad bo jest anonimowy, to mi się aż niedobrze robi...
    Bardzo mi się ten zestaw podoba i WARTO go pokazywać w internecie.
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno wiele pracy przed Tobą... Wyglądasz - niestety - okropnie :( Nawet nie przeprasowałaś bluzki, jest zmięta jak stówka wyciągnięta z kieszeni... Na dodatek ta spódniczka i baleriny = wyeksponowanie masywnych ud :/ Pooglądaj dobrze zdjęcia i się zastanów zanim cokolwiek wrzucasz na bloga. Moja rada. I nie podawaj się, bo urodę masz i powinnaś to wykorzystać! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń