sobota, 27 października 2012

White world

Witajcie! Zima znów zaskoczyła nie tylko kierowców, ale i mnie. Na dziś miałam naszykowaną jeszcze jesienną stylizację z czółenkami, które niedawno kupiłam. Niestety pogoda pokrzyżowała mi plany. Gdy tylko zobaczyłam na termometrze zero stopni, a na chodniku przed domem cienką warstwę śniegu odechciało mi się wychodzenia na wewnątrz. Postanowiłam spędzić dzień w ciepłym pokoju z książką i owocową herbatą. Mam nadzieje, że pogoda jeszcze się poprawi i będę mogła Wam pokazać moje nowe lakierowane skarby:) W zamian za jesienny set dziś proponuję Wam typowo zimową stylizację z futerkiem na które chorowałam już od zeszłego sezony. Płaszczyk jest z zeszłorocznej kolekcji Zary. W cenie regularnej był za drogi (ok 500zł), na przecenie już go nie było. Udało mi się go kupić na allegro za 150zł i nie żałuję ani jednej złotówki. Jest ciepły, wygodny i do tego znów modny. W poniedziałek kolejna stylizacja. Trzymajcie się cieplutko!



coat boots shirt ZARA // jeans PULL AND BEAR


Follow my blog with Bloglovin

Profil na Facebook'u


28 komentarzy:

  1. Ten płaszcz z ZARY jest genialny!
    Fajnie wywazyłaś to z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  2. W taką pogodę i takie ładne zdjęcia wyszły!
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza blogerka która dodała zdjęcia na śniegu ;)
    P.S. usuń tę weryfikację obrazkową, przez nią wpadam w żądzę mordu! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerko... ;)
    ja to przez tą pogodę oszaleję wczoraj (no w sumie teraz to już powinnam napisać 2 dni temu) zrobiłam sobie zdjęcia w typowo jesiennej stylizacji, a teraz już są nieaktualne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. so beautiful! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty!! I love photos with snow. :)

    If you have time, please come by and check out my blog! And maybe follow?

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super uwielbiam wzór panterkowy :)
    dodaje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo mam taką samą pogodę za oknem :/ gdzie jest ta Polska złota jesień ja się pytam ?
    Super look, płaszcz jest rewelacyjny! a na te buty z zary choruję...zresztą jak i na parę innych modeli :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są piękne, ale strasznie niewygodne. nie przeszłam w nich więcej niż 5m.

      Usuń
  9. I absolutely love these pictures and your outfit! You look great!

    Love,
    Ranim
    the.perfect.disease

    OdpowiedzUsuń
  10. a do nas śnieg nie dotarł, chociaż zimno ale nie biało :)

    boski futerkowy płaszczyk :) też poluję na taki, może w innym kolorze

    zostaję u ciebie i zapraszam do siebie

    http://stylowakinga.blogspot.com/ będzie bardzo miło :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, super futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the follow! I'm now following you back via GFC. :) Keep in touch!!

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie :) płaszcz jest piękny i chyba nie wyjdzie z mody :) super fotki :) dziękuję za miłe słowa :) pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie płaszcz piękny ;) dziękuję za odwiedziny i komentarz, również obserwuje ;)

    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your coat and boots. You have great style! Thanks for visiting me, now following you!

    Kaeli
    The Broadcloth

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dziwię się, że tak bardzo przypadł Ci do gustu ten płaszczyk. jest super!!!!! Fajnie że był na allegro :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. extra futerko! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi girl!! Woow....it is very cold there isn´t it?? Where do you live??? It is snowing, beautiful but...very cold :( hehehe..
    Im spanish girl who lives in Shanghai. Follow each other?
    XOXO
    http://laotracolumnadecarrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń