sobota, 27 października 2012

White world

Witajcie! Zima znów zaskoczyła nie tylko kierowców, ale i mnie. Na dziś miałam naszykowaną jeszcze jesienną stylizację z czółenkami, które niedawno kupiłam. Niestety pogoda pokrzyżowała mi plany. Gdy tylko zobaczyłam na termometrze zero stopni, a na chodniku przed domem cienką warstwę śniegu odechciało mi się wychodzenia na wewnątrz. Postanowiłam spędzić dzień w ciepłym pokoju z książką i owocową herbatą. Mam nadzieje, że pogoda jeszcze się poprawi i będę mogła Wam pokazać moje nowe lakierowane skarby:) W zamian za jesienny set dziś proponuję Wam typowo zimową stylizację z futerkiem na które chorowałam już od zeszłego sezony. Płaszczyk jest z zeszłorocznej kolekcji Zary. W cenie regularnej był za drogi (ok 500zł), na przecenie już go nie było. Udało mi się go kupić na allegro za 150zł i nie żałuję ani jednej złotówki. Jest ciepły, wygodny i do tego znów modny. W poniedziałek kolejna stylizacja. Trzymajcie się cieplutko!



coat boots shirt ZARA // jeans PULL AND BEAR


Follow my blog with Bloglovin

Profil na Facebook'u


27 komentarzy:

  1. Ten płaszcz z ZARY jest genialny!
    Fajnie wywazyłaś to z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  2. W taką pogodę i takie ładne zdjęcia wyszły!
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza blogerka która dodała zdjęcia na śniegu ;)
    P.S. usuń tę weryfikację obrazkową, przez nią wpadam w żądzę mordu! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerko... ;)
    ja to przez tą pogodę oszaleję wczoraj (no w sumie teraz to już powinnam napisać 2 dni temu) zrobiłam sobie zdjęcia w typowo jesiennej stylizacji, a teraz już są nieaktualne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty!! I love photos with snow. :)

    If you have time, please come by and check out my blog! And maybe follow?

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super uwielbiam wzór panterkowy :)
    dodaje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo mam taką samą pogodę za oknem :/ gdzie jest ta Polska złota jesień ja się pytam ?
    Super look, płaszcz jest rewelacyjny! a na te buty z zary choruję...zresztą jak i na parę innych modeli :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są piękne, ale strasznie niewygodne. nie przeszłam w nich więcej niż 5m.

      Usuń
  8. I absolutely love these pictures and your outfit! You look great!

    Love,
    Ranim
    the.perfect.disease

    OdpowiedzUsuń
  9. a do nas śnieg nie dotarł, chociaż zimno ale nie biało :)

    boski futerkowy płaszczyk :) też poluję na taki, może w innym kolorze

    zostaję u ciebie i zapraszam do siebie

    http://stylowakinga.blogspot.com/ będzie bardzo miło :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, super futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the follow! I'm now following you back via GFC. :) Keep in touch!!

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie :) płaszcz jest piękny i chyba nie wyjdzie z mody :) super fotki :) dziękuję za miłe słowa :) pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie płaszcz piękny ;) dziękuję za odwiedziny i komentarz, również obserwuje ;)

    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your coat and boots. You have great style! Thanks for visiting me, now following you!

    Kaeli
    The Broadcloth

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny płaszczyk :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dziwię się, że tak bardzo przypadł Ci do gustu ten płaszczyk. jest super!!!!! Fajnie że był na allegro :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. extra futerko! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi girl!! Woow....it is very cold there isn´t it?? Where do you live??? It is snowing, beautiful but...very cold :( hehehe..
    Im spanish girl who lives in Shanghai. Follow each other?
    XOXO
    http://laotracolumnadecarrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń