czwartek, 29 grudnia 2011

Moje ulubione kosmetyki do włosów

Dziś chciałabym wam polecić kosmetyki do włosów, których używam. Jak wiecie mam długie lekko falowane włosy w naturalnym kolorze. Najważniejszy jest szampon i odżywka. Stopowałam wiele różnych szamponów oferowanych przez polskie drogerie. Włosy i tak były suche i łamliwe oraz nie dawały się rozczesywać. Jakieś pół roku temu moja fryzjerka dała mi na spróbowanie szampon do włosów Sleek Line. Od tamtej pory zostałam jego wierną fanką. Zakupiłam szampon, balsam i maskę. Kosmetyki te nie są dostępne w drogeriach. Można je kupić u fryzjera w hurtowniach kosmetycznych lub na allegro (na allegro najtaniej). Balsam stosujemy jak odżywkę po każdym myciu natomiast maskę 1-2 razy w tygodniu. Kosmetyki mają piękny zapach są bardzo wydajne i dość tanie. Sprzedawane w butelkach 1l za ok 10zł, oraz maska 1kg ok. 20zł (cena z allegro) . Kosmetyki pięknie pachą, nawilżają i wygładzają włosy. Po myciu włosy są miękkie w dotyku, nie łamią się. Przy dłuższym stosowaniu poprawiają kondycję włosów - stają się grubsze, bardziej miękkie i przede wszystkim przestają się łamać. Poniżej zdjęcie szamponu.


Kolejny kosmetyki, którego używam to jedwab do włosów firmy Chi. Nigdy specjalnie nie układam włosów, jedynie po wysuszeniu nakładam na włosy jedwab. Akurat ten nie obciąża fryzury i nie daje efektu "tłustych włosów". Wystarczy kropelkę nałożyć na rękę, rozetrzeć i wgnieść we włosy. Mała buteleczka 15ml kosztuje ok 3zł (allegro). Mi taka buteleczka starczy na miesiąc.

1 komentarz: