wtorek, 24 kwietnia 2012

My Collection Part 1

Moja kolekcja w końcu jest w całości gotowa! Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa, ze mogłam spełnić to marzenie. Teraz pozostaje mi tylko poznać waszą opinię moim mili czytelnicy. Mam nadzieje, że kolekcja wam się spodoba i na jesień stworze kolejną mam nadzieje, że jeszcze lepszą niż ta. Dziś prezentuję wam pierwszą i chyba najbardziej skromną rzecz z kolekcji. T-shirt w kolorze ecru. Moja szafa pełna jest tak zwanego basic'u czyli bazy do stylizacji. Niestety ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Po jednym praniu tracą kształt i kolor, prują się i nadają się tylko do mycia okien. W sklepie z tkaninami znalazłam materiał idealny, delikatną lejącą się dzianinę w kolorze ecru. Gdy ją zobaczyłam postanowiłam uszyć z niej klasyczny t-shirt, który będę mogła nosić zawsze i wszędzie. Dziś pokazałam go na elegancko, ale pasuje dosłownie do wszystkiego. A jak wam się podoba? Przy okazji moje 2 nowe nabytki: maxi skirt z Mango i sandały z Zary.
skirt MANGO // T-shirt my own project // sandals ZARA


Follow my blog with Bloglovin

Profil na Facebook'u


11 komentarzy:

  1. Jak można zaprojektować najbanalniejszy T-shirt? lol przecież go nie zaprojektowałaś tylko krawcowa uszyła bluzkę z wybranego przez Ciebie materiału. To nie jest projektowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno Cię u mnie nie było mój kochanym anonimowy krytyku. Jak widzisz można można zaprojektować banalny t-shirt i jestem z niego bardzo dumna bo to mój banalny t-shirt:) Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  2. fantastycznie wyglądasz! uwielbiam Twoją spódnicę <3 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cuuuuuuuuuuuuuuuuudowna maxi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie!!! Maxi jest BOSKA!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. masz niesamowite spojrzenie:) na każdym Twoim zdjęciu, przyciągasz uwagę, modelką powinnaś zostać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie proste rzeczy, zawsze warto mieć kilka takich w swojej szafie:) spódnica, buty całość świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz,fantastyczna maxi i butki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciesze się że spodobał ci się mój blog i oczywiście też dodaję cię do obserwowanych !
    Naprawdę pięknie wyglądasz , uwielbiam takie spódnice choć sama osobiście w nich nie wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś opisać w najbliższym czasie w jaki sposób robisz takie śliczne fale na włosach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne stopy.

    OdpowiedzUsuń