niedziela, 29 kwietnia 2012

My Collection Part 2

Na początku chciałabym podziękować za wiele miłych komentarzy pod poprzednim postem. Jest mi bardzo miło, że podoba Wam się mój blog i będę starała się aby podobał się jeszcze bardziej. Mijający tydzień był dla mnie bardzo męczący. Zbyt wiele rzeczy na głowie. Wczoraj pomagałam mojej siostrze w przeprowadzce. Cieszę się, że w końcu ma swój wymarzony dom. We wtorek zaczyna się mój długi weekend bo aż 3 dni. Nie planuję wyjazdu, ale z pewnością wrzucę kilka nowych ciekawych postów. Przejdźmy jednak do konkretów. Dziś przedstawiam kolejną rzecz z mojej kolekcji. Tym razem jest to biała maxi skirt. Wykonana z półprzeźroczystej bawełny, od spodu mini spódniczka. Sweterek kupiłam w Zarze za 80zł. Dziś mimo, że słońce mocno świeciło wiał dość mocny wiatr dlatego nie widać jej pełnego uroku. W przyszłości postaram się wykonać jeszcze jeden set z tą spódniczką. Tym czasem uciekam do nauki. Wam życzę miłego wieczorku. Buziaki!
skirt My own idea // jumper ZARA


Follow my blog with Bloglovin

Profil na Facebook'u


2 komentarze: