niedziela, 27 maja 2012

Szybki wpis

Witajcie po długiej przerwie. Ostatni nie mam czasu na nic. ciągła nauka i dużo zleceń nie pozwalają mi na chwilę odpoczynku. Chciałabym już wakacje, a przede mną jeszcze ciężki okres sesji. Jutro czekają mnie 2 kolokwia a po jutrze kolejny pokaz mody i tak w kółko. Na szczęście dokładnie za miesiąc będę wygrzewała się na gorących plażach Malty i nie myślała o niczym poważnym. Tak też powoli zaczynam kompletować rzeczy na wyjazd. Moim priorytetem są strój kąpielowy i sandały. Chciałabym też kupić białe rurki i czółenka nude, ale nie mogę na razie trafić na odpowiednie. Poniżej kilka zdjęć mojego dzisiejszego outfitu. Może nie jest jakiś wyszukany, ale z pewnością wygodny. Tymczasem uciekam do nauki. Miłej niedzieli.
shirt H&M // trousers ZARA // shoes STRADIVARIUS // bag ALLEGRO


Follow my blog with Bloglovin

Profil na Facebook'u


12 komentarzy:

  1. Cześć!
    Mam ogromną prośbę :) Czy mogłabyś zdradzić ile masz wzrostu? Mam wielką ochotę kupić sobie te spodnie, które masz na sobie tutaj: http://joannascolourfullife.blogspot.com/2012/05/elegancka-niedziela.html - na Tobie wyglądają świetnie, więc muszę mniej-więcej skonfrontować swój wzrost ze swoim :)
    P.S. Jaki rozmiar tych spodni posiadasz?

    Pozdrawiam, Karolina <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 180cm wzrostu i rozmiar 34. Spodnie są aktualnie w promocji możesz je zamówić na stronie bershka.com

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :)
      Tak, tak - właśnie na tę promocję chciałam się skusić. Jest duża różnica między nimi, a tymi woskowanymi z Zary?

      Usuń
    3. Te są jakby bardziej śliskie i cieńsze i wiadomo tańsze.

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz, fantastyczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tej malty ;P Fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna z ciebie modeleczka... i fajne tło zdjęć... to czasem nie jest widok Radwanic pod Wrocławiem? chyba jesteś już rozpoznawalna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow you look amazing <3

    Wanna follow each other? Regards!

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, uwielbiam bluzki z takimi wycięciami na plecach! obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the earthy colors of your outfit! You look lovely! I follow you! Would you like to follow me back?
    xoox

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello dear,
    maybe you would like to follow eack other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    OdpowiedzUsuń