środa, 2 maja 2012

Maj! Czujesz to?

Cześć! Jak wami mija weekend majowy? Ja od soboty leniuchuję. Jest zbyt gorąco na cokolwiek. Jestem jak typowy polak - w zimie narzekam na zimno, a gry w końcu przyjdzie ciepło jest zbyt ciepło. Dziś zrobiłam porządki w szafie. Ubrania, których dawno nie miałam na sobie wystawię na allegro, ubrania zimowe wsadziłam w głąb szafy, a letnie odświeżyłam. Cieszę się, że w końcu mogę ubierać lekkie szorty i szpilki. Rano wychodząc na taras poczułam przyjemną woń bzu, a kasztan przed domem pięknie zakwitł. Maturzyści za kilka chwil piszą najbardziej stresujący test życia, a ja po woli zaczynam szykować się psychicznie do sesji. Jak dobrze, że za miesiąc wakacje. Jeszcze wcześniej mój ukochany O. ma urodziny. Nie mam zielonego pojęcia co mu kupić. A może Wy podsuniecie mi jakiś fajny pomysł? Poniżej kilka zdjęć dzisiejszego setu. Koszula z Bershki okazała się moim strzałem w dziesiątkę. Mogłabym ją nosić codziennie.
sandals ZARA // shirt Bershka // shorts H&M


Follow my blog with Bloglovin

Profil na Facebook'u


16 komentarzy:

  1. Pięknie, klasyka w najlepszym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zestawy:) Wyglądasz świeżo i pięknie! :)
    Zapraszam do siebie http://myfairhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie połączenia :) Obserwuje :)) Ty chyba mnie jeszcze nie dodałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super...jak zawsze :)
    Jak wysokie (tzn ile centymetrów) mają obcasy w tych sandałkach?
    Czy są wygodne te sandałki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcas ma 11cm. Buty są dla mnie wygodne, chodziłam w gorszych:)

      Usuń
  5. Ojej....troszkę wysokie...jak na buty bez platformy :)
    A stabilne są?
    Muszę przyznać że wyglądają na stopie bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo cienkiej szpilki buty są stabilne i dobrze się w nich chodzi więc polecam. Są też w innych wariantach kolorystycznych. Można zobaczyć na stronie zara.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedź...A w której Zarze we Wrocławiu kupowałaś? Dużo ich było, w tej kolorystyce którą Ty posiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S. Rozchodzi mi się o duże rozmiary tych sandałków (40, 41). Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 40:) Kupowałam w Galerii Dominikańskiej. Ale zawsze możesz zamówić przez sklep internetowy Zary lub zadzwonić do obojętnie jakiego sklepu Zary i podając numer referencyjny Pani poda Ci gdzie dany rozmiar jest dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta Twoja koszula! :)
    całość- super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Of course I will follow you:)

    OdpowiedzUsuń
  13. You are so beautiful :D

    Great outfit!


    X

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna koszula :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń