wtorek, 27 marca 2012

Spring in my life

Witajcie! Jak pwnie zauważyliście postanowiłam zmienić nieco wygląd mojego bloga. Teraz jest taki bardziej wiosenny:) Podoba wam się? Pogoda jak na marzec przystało jest bardzo kapryśna. Dziś np mimo, że było ciepło, wiał zimny wiatr i w efekcie w ogóle nie czułam wiosennej pogody. Za to w końcu mogłam ubrać płaszczyk w panterkę, który kupiłam na wyprzedaży i oczywiście nowe botki. Niesamowicie odświeżyły moją szafę i dały kilka nowych pomysłów na stylizację. W galeriach handlowych zapanowała totalna wiosna. Mam na oku kilka świetnych ubrań idealnych na ciepłą pogodę, może niedługo trafią do mojej szafy. Tymczasem mój dzisiejszy outfit. Mam nadzieje, że ciepła pogoda nas nie opuści i będę mogła częściej dodawać nowe stylizacje. Teraz uciekam do nauki:) Buziaczki!







Coat, shoes, leggins Zara / Shirt Bershka / Bag Stradivarius / knit H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz