sobota, 3 marca 2012

Sunny day

W końcu oficjalnie zaczęła się wiosna! Cały dzisiejszy dzień staram się spędzać na dworze, żeby nacieszyć się tak pięknym i słonecznym dniem. Teraz odpoczywam po obiedzie, a wieczorem jadę spotkać się ze znajomymi. W poniedziałek odbieram pierwsze 2 rzeczy z kolekcji. Byłam ma przymiarce i krawcowe obiecały mi, że w poniedziałek rzeczy będą już gotowe. W poprzednim poście pisała o tym, że udało mi się upolować kilka świetnych rzeczy z ostatnich wyprzedaży. Jest tego dość dużo dlatego będę wam je pokazywała stopniowo. Dziś miałam na sobie nową parkę z Zary. Jej cena pierwotna to 350zł, ja kupiłam ją za 80zł i jestem z niej bardzo zadowolona. Pasuje praktycznie do wszystkiego i do tego jest ciepła. A jak wam się podoba?






All clothes Zara, sunglasses, scarf H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz