wtorek, 13 marca 2012

Ulubione kosmetyki

I stało się! Dopadło mnie przeziębienie. Gorączka katar i bolące gardło zmusiły mnie do zostania w łóżku. Choroba popsuła mój pomysł na dzisiejszy wpis, ponieważ nie chce wychodzić na dwór. Mam w zamian coś co z pewnością was zainteresuje! Chciałabym wam przestawić 3 kosmetyki, które kocham i już do dawna jestem im wierna. Są to woda micelarna, krem na noc oraz krem na dzień i podkład w jednym. Zaczynamy.

1. Woda micelarna do demakijażu firmy Bourjois.
Jest to świetna alternatywa dla mleczka do demakijażu. Świetnie zmywa podkład, cienie i tusz do rzęs. Nie rozmazuje resztek makijażu po całej twarzy, a po demakijażu nie pozostawia uczucia tłustej skóry jak w przypadku mleczka. Cena to ok 15zł. Ten kosmetyk można nabyć w drogeriach Rossmann.


2. Regenerujący krem na noc NIVEA.
Istna rewelacja w niskiej cenie! Krem stosuję codziennie od 2 miesięcy i jest to strzał w dziesiątkę. Ma konsystencję nieco gęstszą niż tradycyjny krem Nivea. Po zmyciu makijażu rozprowadzam do na całej twarzy szyi i dekolcie lekko go wklepując. Rano moja skóra jest niezwykle miękka i rozpromieniona. Cena ok 15zł, do kupienia np. w Biedronce.


3. Krem na dzień i podkład w jednym firmy Clarena.
Zacznę może od tego, że nienawidzę wszelkiego rodzaju podkładów. Stosowałam już wiele różnych, tych tanich i tych drogich, ale zawsze czułam się jakbym miała na twarzy maskę. Ten krem ma lekką konsystencję i świetnie się rozprowadza. Posiada pigment, który doskonale dostosowuje się do koloru twarzy. Na początku bałam się go stosować ponieważ mam bardzo jasną karnację, jednak szybko się do niego przekonałam. Krem posiada filtry UV zatem chroni przed działaniem promieni słonecznych. Nie uczula i jest bardzo wydajny. Cena to ok 50zł i raczej nie jest dostępny w drogeriach. Ja swój kupuję u mojej kosmetyczki, zatem do nabycia w salonach kosmetycznych. Kilka razy widziałam go też na allegro.


Teraz uciekam się kurować, ponieważ jutro muszę iść do szkoły, a w piątek mam 3-dniowy wyjazd z uczelni zatem muszę być zdrowa. W czwartek postaram się poradzić wam jak spakować się tak aby zabrać wszystkie potrzebne rzeczy i zmieścić wszystko w małej walizce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz