środa, 19 października 2011

Recenzja tuszu do rzęs i sprawozdanie z odchudzania

Witam was wszystkich! Może na początku pochwalę się moimi postępami w odchudzaniu. Dziś rano moja waga wskazała 58,5kg co oznacza że w ciągu półtorej tygodnia schudłam 1,5kg. Na początku nie wierzyłam, ale przekonałam się o tym ubierając dziś jeansy których od roku nie mogłam założyć! Oczywiście po tygodniu regularnych ćwiczeń fałdki na brzuchu zaczęły się zmniejszać, a cellulit na udach prawie zniknął. A to moje drogie Pani dopiero początek! Przede mną jeszcze 3,5kg tłuszczyku do spalenia. Trzymajcie za mnie kciuki!

A teraz recenzja kosmetyku, którą wam wczoraj obiecałam. Będzie to tusz do rzęs Lancome Hipnose Drama. Na początku szkoda mi było wydać na niego tyle pieniędzy (120zł), ale po pierwszym użyciu wyrzuty sumienia odeszły w zapomnienie. Tusz rewelacyjnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Nie kruszy się i ma bardzo intensywny kolor. Do tego jest wydajny. Mi starczył na 8 miesięcy. Przede wszystkim nie uczula. Dlatego mogę śmiało polecić go każdej z was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz