czwartek, 27 października 2011

Black and beige

Witam wszystkich! Przede wszystkim bardzo przepraszam ,że tak długo nie wrzucałam nowych postów na bloga. Jestem bardzo pochłonięta szkołą i przygotowaniem do posta-niespodzianki, którą obiecałam wam w poprzednim poście i która zostanie ujawniona już w przyszłym tygodniu. Dziś znalazłam trochę czasu wzięłam za sobą aparat i oto efekty dzisiejszego spaceru. Kurtkę już znacie. Natomiast koszula i buty to nowość. Dziś nie było tak zimno więc mogłam pozwolić sobie na cieńszą kurteczkę. Zazwyczaj też nie noszę legginsów ponieważ wydaje mi się że moja uda są za grube na tak obcisłe spodnie. Ale mam nadzieje, że wam się podoba.







Kurtka Stradivarius, Koszula Bershka, legginsy Cubus, torba Pull and Bear, saszki Zara, sowa H&M.

1 komentarz:

  1. Dzisiaj widziałam na mieście dziewczyną w takiej kurtce i pomyślałam sobie że genialny krój ;]

    OdpowiedzUsuń