wtorek, 10 stycznia 2012

Coś dla miłośników mody, rozstrzygnięcie konkursu

Dziś przedstawię wam 3 książki, które przydadzą się każdej osobie zainteresowanej modą. Pierwsza to "Mała czarna księga stylu". Niewielka książeczka napisana w łatwym i przystępnym języku opowiada na pytanie jak wyglądać modnie i stylowo niekoniecznie nosząc najnowsze trendy. Namawia do tworzenia własnego stylu zamiast kopiowania ubioru od innych ludzi. Można w niej przeczytać również w co należy się ubierać na różne okazje takie jak ślub, rozmowa o pracę. Cena to ok 30zł.


Kolejna pozycja tyczy się osób, które chciałby zgłębić tajniki projektowania ubioru. Książka "Rysunek postaci w projektowaniu mody" krok po kroku uczy rysunku postaci ludzkiej w różnych pozach. Uczy również samego projektowania ubioru m.i. rysunku żurnalowego. Cena ok. 50zł.


Ostatnia, moim zdaniem najciekawsze pozycja to "Sukces według Teen Vouge". Książka dla wszystkich zainteresowanych pracą w branży mody, ale nie tylko. Zwiera biografie, historie kariery i porady ikon świata mody - projektantów, stylistów, modelek. Odpowiadają o predyspozycjach i opcjach dzięki którym można zaistnieć w świecie mody. Cena ok. 40zł.


Jako, że moim hobby jest stylizacja i projektowanie mody książki bardzo mi się przydały. Często do nich wracam, szukam inspiracji i pomysłów na nowe projekty i stylizacje. Polecam te pozycje wszystkim miłośnikom mody.

Druga cześć mojego dzisiejszego posta tyczy się rozstrzygnięcia konkursu ogłoszonego tydzień temu na moim blogu. Przede wszystkim chciałam wam serdecznie podziękować za miłe maile, które do mnie wysłaliście. Cieszę się, że podoba wam się mój blog i mam nadzieje, że nadal będziecie go odwiedzać. Jedna z uczestniczek konkursu poprosiła o więcej stylizacji w spódnicach. Oczywiście postaram się spełnić Twoją prośbę, jednak w okresie zimowym preferuję cieplejsze od spódnicy spodnie. Wynika to z faktu, iż na co dzień stawiam na wygodę. I choć mam w szafie kilka świetnych spódniczek, częściej chodzę w nich w okresie wiosenno-letnim. Ale przejdźmy do rzeczy.

Otrzymałam kilka maili i wiadomości na facebook'u, że nie wszystkie chętne do udziału w konkursie osoby mają konto na gmailu czy facebook'u, ale bardzo chciałyby wziąć udział w konkursie, mimo że nie mogą spełnić wszystkich warunków uczestnictwa. Zgodziłam się na ich udział modyfikując troszkę zasady konkursu, aby było sprawiedliwie. Osoby, które spełniły wszystkie 3 warunki miały 3 losy, 2 warunki - 2 losy, 1 warunek - 1 los. Wasze nicki lub nazwiska wypisałam na małych karteczkach i przy komisji konkursowej złożonej z mojego chłopaka i kota wylosowałam zwyciężczynię. Kartę podarunkową wygrała osoba o nicku kassik - Kasia M. Gratuluje serdecznie wygranej! Wysłałam już do ciebie maila z prośbą o podanie danych do wysyłki. Pozostałym jeszcze raz serdecznie dziękuję za udział w konkursie i życzę szczęścia w kolejnych, które pewnie będę jeszcze ogłaszać na moim blogu!

2 komentarze: